Joga na zdrowy kręgosłup to 5 pozycji na zdrowy kręgosłup bez bólu. To moje propozycje, bardzo łagodne i bezpieczne dla każdego, które możesz wykonywać codziennie i to właśnie Ci polecam! 🙂

Pozycje, które prezentuję w tym filmie:

Krowa – Kot – najlepiej wykonać minimum 3-5 przejść

Pozycja Dziecka – minimum 30 sekund, można zostać nawet na kilka minut

Półmostek – dobrze jest wykonać około 10 przejść

Przyciąganie nóg/nogi do klatki piersiowej – minimum 30 sekund na obie nogi lub na każdą z nóg, jednak można zostać nawet na kilka minut

Skręt kręgosłupa w leżeniu – minimum 30 sekund na każdą stronę, jednak można zostać nawet kilka minut

To zestaw pozycji, które rozciągną, rozruszają i wzmocnią Twój kręgosłup, czyli zestaw idealny na co dzień!

Jeśli natomiast wolisz wykonać ze mną pełną praktykę dla kręgosłupa, to już w następnym odcinku będzie ku temu okazja! 🙂

Do zobaczenia na macie!

MUZYKA: Jack Elphic – Rotations 2

Miejsce: oczyszczalniamiejsce.pl

Autor: Małgorzata Mostowska